kedd, július 03, 2007

macs

vettem szotyikának angol wc-t, meg sok macskaalmot, 10 kilósat, de nem bírtam elvinni a lakásáig, az enyémnél lepakoltam, mert azt hittem, meghalok. majd este átviszem.
viszont tök kedves volt a néni a boltban, mert miután megvettem mindent, ami kell (extra ajcsi egérkét és szárazeledelt is), akkor ajándékba adott még macskarágcsákat is, tök ingyen, de vagy ezerötér', érted. na.

az art directorom meg egyszerűen nem jött ma, úgyhogy szopok, mint a torkosborz, és estére lakásavatóra vagyok hivatalos, de szerintem nem lesz energiám elmenni, mert a tízkilós macskaalomba félig belehalok majd addig.

8 megjegyzés:

Névtelen írta...

angol vecet?! holholmennyiert? Cenek is akarok. de akkor minek az alom?
btw ha megis alom, abbol a szilikonkavicsosat probald, a legnagyobb talalmany a kerek ota. mennyiseg/ar alapjan kicsit dragabb mint a hagyomanyos, viszont sokkal tovabb eleg es tenyleg nincs szaga.

villanella írta...

angol wc-nek azt hívom, ami ilyen zárt, és kis kapu van rajta, és beleraksz ilyen zacsit, arra az almot, és amikor koszos, csak leveszed a tetejét, fogod a zacsit, és kuka, nem kell kotorni a koszos részeket, ilyesmi, és szag sincs, mert fedett. tudod:)

a szilikon kavicsot szeretem én is, de mivel csak eltartási szerődésem van, ilyesfajta változást nem mertem elindítani, mert ehhez ribike beleegyezése is kell, éééérted:)

Névtelen írta...

eltartási szerződéééééééééééés, ehh. figy, túlvállaltad magad, muci. :-D
ez sokkal több mint amit megbeszéltünk, és nem kell belehalni. köszönöm.

villanella írta...

nincs mit, ugyanmár, szotyiért tettem, aki tündééééér:)

Névtelen írta...

sejtettem en, h valami egyszerusites van a hatterben, angolvece, ehh, tulszep :)

ribinek vesd fel a szilikonkavics almot azert, joval konnyebb is, ami hazahurcolasnal jol johet.

de majd szotyi mindjart bekommentel es eldonti :)

villanella írta...

az mekkora lenne, ha szotyi bekommentelne:))

Névtelen írta...

nemfigyelsz... hat ki irt neggyel feljebb?!?! :D

villanella írta...

basszus és tényleg...:)

website statistics
hit counters