csütörtök, június 28, 2007

szotyesz

átbringáztam szotyihoz, úgy döntöttem, nem emelem meg az ülést, amit azért megbántam, de már mindegy. szotyika meg annyira édes, hogy majd felfaltam. napi egyet kaksizik (tudom, ez rajtam kívül senkit sem érdekel, max ribit, ő meg nem olvassa, de most ez nem számít), szóval napi egy akna, és visszafogott pisilés, a kanapét sem hugyozta le, pedig azt szokta, ha nincs otthon a szerelme, de most nem teszi. alig várja a kajaosztást, aztán bejön mindig a simiért, és simi közben már érzem rajta, hogy játszana, olyankor futunk egy kört, és mindent, amivel játszani lehetek eldobálok neki, ő visszahozza, aztán még egy simi kör, egy új kajaadag, és eljövök, és nincs hiszti, meg semmi, olyan ez, mint egy jól működő eltartási szerződés, muhaha.

szóval már itthon, mindjárt indulok is tovább, még bankoznom kell, meg mindenféle szarságot el kell intéznem, és ma prezentációm is lesz, a fene.

a mutatóujjam már nem dagadt egyáltalán, viszont most jobban fáj, mint eddig valaha. na ezt add össze.

8 megjegyzés:

Névtelen írta...

szerintem koltozz oda, mig nincs otthon a ribije, neked is jolesz, meg szotyi is boldog lesz, h nincs annyit egyedul.
meg peldaul aludhatnatok egyutt, ami az egyik legkirajabb dolog a macskazasban :)

villanella írta...

gondolkoztam ezen én is már, hogy odaköltözöm addig, csak valahogy mindig mégsem:)
de lehet, majd most mégis akkor:)

Névtelen írta...

en most itthon vagyok Cevel, aki iszonyu boldog emiatt, minden testhelyzetben rajtam akar ulni, egyfolytaban mellettem van, kovet meg a vecere is es gyengeden harapdal szerelmeben, pedig ezt nem szokta :)

villanella írta...

ki az a C? ismerem? biztos jófej cica.

Névtelen írta...

Ce a macskam, es szemelyesen biztos hogy nem ismered, csak biztatasbol irtam, h elosegitsem a dontest :)

villanella írta...

ja csak így simán Cé? tökjó:)
jól van, köszönöm ám. egyszer kellene macska-ismerkedőestet tartani, nem? persze én mondom ezt pont, akinek nincs, eh.

Névtelen írta...

sarti, netcafe, es eyt olvasva sirok. szeretlek. szotyit meg simi simi.

villanella írta...

hütyümütyü:) ezt kellett most írnom, mert olyan rég használtam ezt a szót:)

website statistics
hit counters