csütörtök, június 21, 2007

na

kurvára nem múlt el a fejfájásom, de most folyadékot nyomok magamba sokat, már egy litert, illetve több mint egy litert megittam.
aztán meg én tökre leszarom, hogy magyar-e a blogger vagy nem, nem is értem, miért számít ez.
holnap megint prezentálnom kell, és eldöntöttem, ahelyett, hogy parázom ezektől, inkább megtanulom jól csinálni, oszt akkor aztán már tényleg akkora szakember leszek, mint az állat.

tegnap volt a ninjás south park, mikor dobócsillagot dobnak izékének a szemébe, és aztán kutyának öltöztetik, hogy az állatorvos kiszedje majd, de elszökik, és aztán a legjobb, mikor cartmen láthatatlanságát használva egy pódiumon oson meztelenül, csudálatos!!!:) izékének nem ugrik be a neve, de szőke. izéke, tudod, na.

annyira nincs kedvem semmihez amúgy, illetve van, csak semmi olyanhoz, amire van lehetőségem.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Butters! (Ki más? :D)

Névtelen írta...

nekem pl számít, mert én simán be tudok pánikolni, ha valamit nem úgy találok, ahogy 'otthagytam'. (akár ennél sokkal kisebbtől is) mondjuk én nem vagyok normális, de ilyen is van ám. :)

amúgy meg mindegy, persze.

(ha valakinek mégse, akkor: http://www.blogger.com/language.g)

villanella írta...

jajaja, butters, tiszta hülye vagyok:)

és megértem, ha másnak számít, csak nekem nem, ééérted:) na.:) (mennyi mosoly, basszameg.)

website statistics
hit counters