szerda, június 20, 2007

faszkivan

az kibaszott idegesítő, hogy a pasik egyszerűen ismeretlenül odamennek az emberhez, és olyat kérdeznek, amihez az égvilágon semmi közük. pl, hogy te miért a lányokat szereted. ez olyan, mintha azt kérdezném tőle, hogy gyakran fordul-e elő veled, hogy hamarabb elélvezel, mint a csajod. semmi közöm hozzá, nemde? megjegyzem, ismeretlen emberről beszélek, a villamos megállóban. faszom, de tényleg, miért gondolják azt, hogy ezt megtehetik? hogy csak úgy odajönnek, és kérdeznek, mintha ez teljesen természetes lenne. és miért nem mennek oda egy heterohoz, hogy figyu, te lenyeled? faszomat, ilyenkor tökmegértem a harcos feministákat. nekem nincs bajom a pasikkal, de ez tipikusan pasi dolog.

a ribi mesélte, hogy tegnap meg egy bárpultnál megdicsérte épp egy közös barátnőnk, hogy milyen szexi. erre a mellette álló ismeretlen faszi odafordult, hogy tényleg és hogy ez a felső, és már nyúlt is a mellei felé. hogy a faszba képzeli ezt? és mit szólna, ha egyszerűen megfognám a golyóit, hogy de klassz ez a gatya rajtad. eh, faszom kivan, de tényleg.

13 megjegyzés:

Névtelen írta...

oké, de valahol én is okot adtam rá, télleg kivolt a mellem, az egész.

villanella írta...

na jó basszus, de mondjuk attól, hogy pl valakinek mély a dekoltázsa, még nem megyek oda hozzá és fogom meg a mellét, hogy de szép. nem?

Névtelen írta...

télleg ki volt, az egész. de nekem tetszett mondjuk. úú

villanella írta...

:)

villanella írta...

na jó, de te pl nem fogtad meg, pedig ismered őt:) vagy megfogtad?:DD

Névtelen írta...

én, amikor kivan az egész tökre meg szeretném fogni és tökre szarul esik, hogy nem foghatom meg, mert mondjuk nem ismerem a tulaját. De mondjuk az is szarul esik, hogy nem kezdhetek el bármikor bárkivel párzani bárhol.

villanella írta...

na jó, de nem teszed meg, ééérted. persze nem tudom. nem egyszerű.

Névtelen írta...

Régen ha tetszett egy csaj és éreztem, hogy én is tetszem neki, simán odamentem, hogy szeretnék szerelmeskedni veled és tök sokszor azt mondta, hogy jó. De persze úgy sose mondtam ezt senkinek, hogy ne tudtam volna, hogy én is bejövök neki. Szerintem valahol itt a határ, hogy legalább érezd, hogy konszenzuális az egész.

villanella írta...

igen, ez így tök rendben van, meg ebben van is valami tök szexi dolog. ééérted:)
ma már nem csinálsz ilyet?:)

Névtelen írta...

nekem csak kivolt a mellem, de soha nem jött hozzám oda még szuka, hogy szeretnék szerelmeskedni veled, pedig a szemem mindenkiben benne van mostanság. :-D
akkor most én basztam el, egyébként pedig a mai nyári divat pont olyan, hogy jogot formálsz a testére a csajnak.

Névtelen írta...

Isten őrizz!;)

RsB írta...

ure rite.

villanella írta...

:)

website statistics
hit counters