péntek, május 25, 2007

work

hetek óta ezen szenvedek, és biztos a blogra is ezerszer írtam már, de utálom, hogy elmegyek a leótól. végtelenül szomorú vagyok emiatt, és miközben tökre értem, egyszerûen mégsem értem. bárcsak ne hallgattam volna meg az ajánlatot, vagy nem tudom. egyszerûen rossz, rossz, nagyon rossz érzés ez. és valaki fejbelôhetne, hogy nem vagyok veriápdétid, meg pénzhajhász, hogy nem egyértelmû és kitörô örömmel üdvözlöm a végre klassz keresetet, ami vár rám. faszom. legalább hagynám már abba végre ezt a szaros szenvelgést, annyira hihetetlenül fárasztó és idegesítô.

2 megjegyzés:

Szomjas Zsiráf írta...

én csak azt nem értem, innen, ezeket olvasva, hogy miért nem maradsz ott. azt mennyire lehet tudni, hogy szereted-e majd az új helyet is?

villanella írta...

írok mailt

website statistics
hit counters