szerda, május 30, 2007

mászköl

basszus, az van, hogy a tévécipelés-horrortól teljesen kikészültem, már testileg. gyakorlatilag minden izmom fáj deréktól felfelé. ribi, neked is fájnak az izmaid? a derekamat értem, mert ugye lehajolva kellett lépcsôzni, a karomat is értem, a karcolásokat is, mert hihetetlen volt egyedül felrakni a polcra azt a monstrumot, de akkor is. szóval hiába értem, olyan, mintha két hétig egyfolytában konditerembe jártam volna.

lehet, így kellene edzeni tényleg.

mindegy, a lényeg, hogy sajgok mindenhol, meg hogy kurvára vége a májusnak is basszameg.

3 megjegyzés:

Roland írta...

Én sem egyszer gondolkodtam el már rajta, hogy ha sehol sem találok munkát, elmegyek cipekedő munkásnak. És atomjó testem lesz.

villanella írta...

az fix:) de a te testeddel máshogy is meg tudnál élni :DDD

Névtelen írta...

bolondok :)

website statistics
hit counters