kedd, május 15, 2007

cser

negyed órája fejeztem be tesóm dolgozatát, amit viccesen kellett megírnom a sorozatokról. szociológiai kutatás szerűen. direkt hatkor keltem emiatt, mert olyan lelkifurdalásom volt, hogy nem csináltam meg tegnap kettőre, ahogy ígértem, meg mert este 10-kor üzent nekem a tesóm, hogy ugye nem hagyom cserben. nos. nem. nem hagyom cserben, ez volt a varázsszó.
béna lett ugyan, de a célnak megfelel, és most hívott, neki tetszik, örül neki, és tkp ez a lényeg, nem?
szóval most már tökéletesen éber vagyok, köszönhetően a hatórai kelésnek, már csak le kell zuhanyoznom, és indulhatok is. így. imigyen.

4 megjegyzés:

kovácspiroska írta...

akkor ma este alvósbuli lesz. :-D

villanella írta...

hát, nem tudom, mi lesz ma este, de lehet, gecifáradt leszek, és bemondom az unalmasat, vagy hogy mondják ezt. pedig kedv az van. egyelôre.

kovácspiroska írta...

egyeztessünk mind kb. 3-kor, hm? és akkor meglátjuk mi legyen.

villanella írta...

jóvan.

website statistics
hit counters