kedd, április 10, 2007

összefoglalva

a húsvétról nem írtam, mert nálunk hál istennek nincs húsvét, vagyis annyiból tudom, hogy mégis van, hogy anya lemossa az ablakokat. bár idén egy nyuszis terítő is kikerült az asztalra.
mindegy, pénteken értem haza, anyával egy nagyon jót beszélgettünk, és aztán szombaton semmittevés, vasárnap debrecen, ahol kiderült, hogy nagyanyám rákos, de úgy néz ki, időben elcsípték a dolgot. aztán hétfőn nagyinál voltam, mármint az anyainál, imádom, az van.
jó volt otthon, nem csak ezért. mindegy is.
dolgozni nem volt annyira jó, illetve jó volt, nem vagyok túlterhelve vagy ilyesmi. este meg elhoztuk a hifimet végre az ex-offiszból a ribivel. megint szétzúztam a karizmaimat, de nem baj, mert elmúlik úgyis.
a wesnothban meg jó sokáig eljutottam, de most megint elakadtam egy pályán, ami bazira idegesít, főképp mert néha kikapcsol a laptop csak úgy. persze mindegy is ez is. mint majdnem minden.
de mindjárt hétvége, az meg jó azért.
nah, ilyen uncsi vagyok mostanában. csak akkor bírok értelmeset írni, ha szar kedvem van, most ezek szerint nincs.

Nincsenek megjegyzések:

website statistics
hit counters