péntek, április 27, 2007

nem szoktam csetet, de ezt muszáj

ribi: a kinga vagy már 2 liter pipettát elhasznált az elmúlt 2 részben-.
én: [smile]
ribi: pipettakinga
én: jaja. faszommá, összejöhetne a gézával, meg valaki pofán kenhetné anyust
ribi: de most apjok jól
megmondta
neki
sztem meg most már menjenek ki a házból.
[nose smile]
én: de az nem segít (pináját)
ribi: háhá
én: ki a házból? kik?
ribi: de mert már a buszmegállóban lenne csávója.
én: te, nem kellene már szotyiért menned?
ribi: kingáék.
én: ja értem
ribi: most indult sznúp.
én: aham
jóvan
ribi: mer ha ott dolgoznak a házban meg ott laknak ott basznak de lassan már nincs kivel.
:-S
én: ezt most kirakom a blogomra
mármint a kingásat
ribi: teddaszt.
mindenképp.
[nose grin]

Nincsenek megjegyzések:

website statistics
hit counters