péntek, április 20, 2007

banki dolgok

hát hogy ez hogy van, azt nem értem. elmesélem. szóval múlt héten kellett mennem a cib bankba, mert ott a céges számla, és azt mondta a könyvelő, szükség van bankszámla kivonatokra, vagy hogy hívják ezt hivatalosan, mert én nem találtam. kértem hatot kb, a lényeg, hogy egy napot kellett rá várni, és darabonként 500 Ft-ba került.
aztán tegnap megint felhívott a könyvelő, hogy még két számlakivonat hiányzik, én meg elcammogtam ma reggel a cibbe ismét, készítettem az ezrest, hogy akkor így. ámde! a néni azt mondta, két rongy darabja. mondom neki, egy hete 500 volt. megemelték a díjat, vagy mi van? mondja, ez mindig kétezer. mondom, hát mindegy, uccu neki.
persze inkább úgy fogom fel, hogy a múlt héten micsoda szerencsém volt, hogy valami véletlen folytán ilyen ócsóért csinálták ezt.

megjegyzem, a feladat egy pecsétes papírra történő printelés. kétezer forintért. el sem hiszem.

Nincsenek megjegyzések:

website statistics
hit counters