vasárnap, március 18, 2007

részletezve 1.

péntek este megint hallottam az egérkaparászást, de nem foglalkoztam vele, mígnem egy fémes hangot hallatott valami. tudtam, hogy csak a táskám lehet, szóval lenéztem, megemeltem egy picit, mire kirohant onnan egér rozi, és az ágy mögé szaladt. nagyon apró volt, és elsőre kicsit megijedtem, de aztán, mikor már szaladt az ágy mögé, szóval akkor már cuki volt. kicsit még tévéztem, de anyámmal aludtam, mert inkább átadtam rozinak a szobát. másnap takarítottunk, benéztem az ágy alá is, az ágyneműtartóba, ahova vagy három éve nem, na ott vagy egy centi magasságú egérszar volt. egeret nem találtunk, úgyhogy a takarítás után betömtem minden rést a gipszkartonon. hát így.
úgy néz ki, hogy éveken át, mikor hallottam a kaparászást, az azt jelentette, hogy az egércsalád a fejem alatt játszadozott. vicces azért.

Nincsenek megjegyzések:

website statistics
hit counters