szombat, március 24, 2007

nem értem.

a világ egyik legcsúnyább sorozatszereplőjéről, andrea browen-ről, aki julie mayert játssza a desperate-ben, azt gondoltam, csak úgy lehet filmen, mint ahogy annak idején, minden idők legrondább nője sorozatban, tori spelling volt. nyílván valami rokoni szál.
csak mert most látom a viasaton a nyomtalanulban, azért egyébként. (és ami vicces, hogy egy másik desperate szereplő is játsszik ebben az epizódban, de rá nem emlékszem tisztán, illetve most megnéztem, laurie metcalf a neve, és carolyn bigsby-t alakítja a d.h.-ban. közben rá is jöttem, hogy ez az a csaj, aki túszul ejti majd a többieket a boltban. az tök jó pár rész lesz majd.)
szóval megnéztem andreát végre imdb-n, de csak annyi, hogy a bátyja, cameron is színész (ugyanaz a cucc, broadway-n gyerekmusicalek, meg tv sorozatok), és semmi több.
akkor viszont nem értem.

Nincsenek megjegyzések:

website statistics
hit counters