szombat, március 24, 2007

musictelevision

nekem amúgy tetszik a magyar mtv logóterve. és nem tudom, miért fikázza ezt a dolgot előre is az index, hogy ki lesz itt a magyar paul king, meg ray cokes, amikor az mtv világszerte már nem produkál hozzájuk fogható arcokat.
szerintem az utolsó igazán velőtrázó egyéniség eden volt, de ő is kilépett vagy hat évvel ezelőtt a brit mtv-ből.
pedig de jó volt régen. amikor azért (is) néztem egy műsort, mert érdekelt, ray cokes micsoda hülyeségeket fog már megint kitalálni. a wanted tökre nem a zenéről szólt, olyan volt, mint conan o'brian mondjuk, csak conan jóval intellektuálisabb hangon szól.
és imádtam a híreket, mert sonja soul olyan kellemes hangon mondta mindig, hogy hi, im sonja soul and here with mtv news.
még trevort bírtam, aki a licket, az rnb műsort csinálta.
de hát ez már rég volt. és elfogadom, hogy ilyen már soha sem lesz.

(bassz rákerestem ezekre a youtube-on, és senkiről nincs egy másodperc sem. franc. ray-ről is csak egy 2001-es robert smith interjú a németeknek, de hál istennek csak a felirat német.)

azt meg tökre tudtam, hogy az eden leszbikus, már akkor is éreztem. de most kerestem rá, és találtam egy csomó képet nőcikkel smacizva róla, meg ezt, ez milyen szép, nem?

Nincsenek megjegyzések:

website statistics
hit counters