hétfő, március 19, 2007

köhögéses

az volt, hogy az éjjel majdnem megfulladtam. persze most erősen túlzok.
szóval már köhögtem a helyszínelők közben is, de az még olyan szokásos volt, amikor megfázik az ember, tudod.
viszont aztán lefeküdtem (3-kor, én hülye), és akkor jött a megfulladós köhögés, egészen reggel hatig, amikor valahogy mégis elmúlt.
8-kor csörgött az óra, akkor írtam egy smst, hogy csak délre megyek be, aztán 11-kor csörgött az óra, és akkor meg írtam egy mailt, hogy ma inkább nem megyek be, mert most ez a helyes döntés.

úgyhogy itthon ülök, fő le a kávé, és nincs teám, pedig akartam inni, de majd lemegyek, veszek. persze már nem köhögök, legalábbis nem fulldoklósan, és remélem, hogy ez el is múlik, mert utálom, amikor valami testi dolog tart a hatalmában, mármint ilyen tipusú, ééérted.

2 megjegyzés:

kovácspiroska írta...

csomó teám van, viszek neked. más is kell?

villanella írta...

nem kell. mármint más. de lehet, tea se. nem tudom.

website statistics
hit counters