vasárnap, március 11, 2007

judy

tök érdekes ez a judy egyébként. annyira amerikai, le sem tagadhatná, de valahogy olyan jó, hogy ilyen nyitott és vidám. olyan vidáman beszélt arról, mikor oda volt értem, és viccelődött egy csomót, sokat kacagtam. persze ez pont így jó, hogy évente egyszer látja az ember 2 órára, pont így. mindegy, jó volt most ez az energia.

meg egy csomó emlék előjött 5 évvel ezelőttről. egyszer pl nála aludtam, tökre nem emlékszem, miért. talán mert nem volt hol aludnom. akkor eszterrel járt, és én egy másik szobában aludtam, emlékszem egy ilyen állottmosás szagú pólót adott, meg boxer alsót.

akkoriban laktam a tigris utcában, illetve volt ott egy albérletem, amit 5 hónapig fizettem, de egyetlen éjszakát sem töltöttem ott. még az ekiben dolgoztam, illetve a fotelben, meg a star caféban, délután 4-kor keltem, és reggel 7-kor feküdtem le. és pl ribi egyáltalán nem volt része az életemnek, tök fura volt, hogy a judy még látásból sem ismeri, mikor ma már mindenki összeköt minket.

olyan furcsa az élet, tényleg. de jó. jó ez így, ahogy van.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

pedig beugrott ám, hogy bejá ásszony meg te meg judy meg én ültünk a múzeum cukiban egy éjjel. /pl. próbáltál belém tömni egy csokit, hogy most akkor azér is egyem meg/ és onnan ismerhetne. csak akkor lehet, nem voltam annyira "cute" neki.
:-D

website statistics
hit counters