vasárnap, február 25, 2007

vicces

még nem jöttem rá pontosan, hogy a hole-szerű indítás után mire hasonlít egy az egyben az új spohie ellis-bextor szám, de meglesz úgyis. először mirwais-re gondoltam, de nem, valami nyílvánvalóbb, ráadásul egy az egyben megvan ez valahol, csak nem fog az agyam.

egyébként a vh1-on ilyen rock legends délután van, volt judas priest, deep purple, black sabbath, led zeppelin, meg egy csomó kiss, meg ilyesmi, és tök jók ezek a dalok. persze nem hallgatnám tudatosan őket, de így véletlenszerűen egy-egy, vicces. és hozzáteszem, hogy zseniális énekesek voltak ezek az emberek, mert az alapok azért tök uncsik. a hangjukkal mégis iszonyatosan fel tudták dobni a dalokat, basszameg. robert plant azért. na. most meg cult, she sells sanctuary. fúú. mondjuk erre már korábban is rájöttem, de most megint, szóval, hogy axl rose innen lopta a személyiségét. meg a táncát. mindent.

megyek mindjárt ribikémhez mosni. meg a tökös csajt nézni ott nála, gondolom jókat röhögünk majd közben. az van, hogy én nagyon szeretem rob schneidert, mert vicces. meg adam sendlert is szeretem, bár ő máshogy vicces. letöltöttem tök sok vicces cd-jét, annyira jók a dalai. na mindegy is.

Nincsenek megjegyzések:

website statistics
hit counters