hétfő, február 05, 2007

hétvégés

szombat is jó volt, eklektikába mentünk rácz-cal. roséztünk, be is basztam, meg fáradt voltam, mert fusi volt délután, persze nem vittem túlzásba, 4 óra alatt raktam össze a ppt-t, tévéztem közben, ettem, cigiztem, mindegy is.
szóval rosé, eklektika, rihiröhi.

aztán vasárnap jött anyám, talán ha 4 órát aludtam, de ez nem fontos, a lényeg, hogy isteni hangulatban volt, főzőcskéztünk, rendezgettük a pecót, aztán jött ribi, ebéd, majd séta a várban, és kávé az eklektikában, annyit nevettem, hogy jaj. olyan humora van anyámnak.. a várban percenként megszólalt, hogy milyen gyönyörűek a virágok, a házak, a hegy, értem már, miért szokott lenyűgözni egy-egy homlokzat a belvárosban. szednem kellett neki pitypangot, meg százszorszépet, hogy megmutathassa otthon, hogy virágzik, olyanok voltunk, mint a gyerekek. ribivel közben néztük a csajokat, tök sok gyerekes pár volt, akik jól néztek ki. ilyenek.

Nincsenek megjegyzések:

website statistics
hit counters