hétfő, február 12, 2007

hosszú

egészen biztosan bennünk is van valami fotoszintézis, máskülönben nem tudom mivel magyarázni, hogy a fény ennyire jó hatással van ránk. mindegy mi van, mert ha kiállsz a napfényre, azonnal jó lesz minden, és önkénytelenül is mosolyogsz, figyeld csak meg.
szerintem a legnagyobb dolog a fény mesterséges előállítása volt, még akkor is, ha tökre más, mint ami az égből jön. persze közben meg nyílván haszontalan, mert minek akarunk tovább fényt, mint ameddig a kedves napocska kínálja, de hát annyi ilyen kérdéskör van amúgy is.

tegnap amúgy egy iszonyat idegesítő taxissal mentem haza. arról beszélt (egyáltalán, a fasznak filozofál ott nekem), hogy rossz irányba halad az emberiség, és egy idő után már annyira idegesített, hogy belementem, és mondtam neki, hogy attól, hogy az emberiség rossz irányba megy, ő még élhet a saját maga által felállított értékrend szerint, de akkor már jött a globális felmelegedéssel, és az oktogonhoz érve már a második csődbe jutott házasságánál tartottunk, és igyekezett elmagyarázni, hogy nem ő a hibás, amit hát finoman szólva, ki nem szar le.
mondtam neki, hogy szerintem azért felesleges a házasság, mert ma már vágyak, és szenvedély hoznak össze két embert, ami nyílvánvalóan max pár évre elegendő kapocs. és hogy régen azért működött egy életen át ez, mert partnerkapcsolat volt, mindenre kiterjedő figyelemmel választottak emberek, de ez simán lehet, hogy hülyeség, csak végtelenül untam már a szavait, ezért hallgattam inkább a sajátaimat.

mindegy, végülis jó fej volt, valamiért megkedvelt a végére, és elvitt pénzt váltani, mert nem tudott visszaadni, aztán tett egy kört a ház körül, hogy hazavigyen. nem szeretek ilyet kijelenteni, de utálom a taxisokat. kezdjenek valami mást azzal, hogy halálra únják magukat, én nem szolgáltatok, és ezt valahogy mindig elfelejtik, mintha ki lenne írva rájuk, hogy elviszlek, ha fizetsz, meghallgatsz, és te is beszélsz.

Nincsenek megjegyzések:

website statistics
hit counters