vasárnap, február 18, 2007

rityiratyi

tök sokáig elhittem, hogy velünk van a baj, mármint a ribivel meg velem, de ma rájöttem, hogy nem. elmentünk erre a madonna bulira, amit szerintem nem lehet elbaszni, mert ha jó a kihangosítás, akkor ha más nem, hát pakolni kell felfele a zenéket, és máris jó.

de persze ez is el lett baszva, szar hangosítással, meg oda nem figyeléssel, meg rossz helyszín választással, nem is tudom, tényleg. nem értem, miért van ez, miért van eleve halálra ítélve minden ilyen megmozdulás, de most már nekünk kell szervezni egy bulit, mert addig, amíg magam nem bukok bele, addig nem hiszem.

szóval izgalmasabb volt a nonstopban a "barátnémmel" csacsogni azon, hogy a gomba, amit vásároltam, mennyire friss és ínycsiklandó, és venni hozzá friss petrezselymet is..

csak a bíborkát sajnáltam, aki tényleg megpróbált mindent, és aztán bús smsben írta, hogy a színpad mellett szomorkodik, és tényleg szomorkodott, bár valamennyire megvigasztaltam azért. vagy nem. de ő tényleg jó volt, és tényleg mindent megtett, igyekezett..

tök felesleges bízni abban, hogy jó lesz ez. mert nem lesz jó. minden egyes alkalommal bebizonyítást nyer, hogy ez a szubkultúra el van cseszve. és a szervezésnél van elbaszva, nem kétséges. mindegy persze, mert mindenki figyelmetlen, mit is várhatnék, várhatnánk egy egymásra sem figyelő közösségtől, de tényleg.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

'stét,

a szombati rémtörténet egyik tettese vagyok. megálmodója és kivitelezője. ugyanezekért a dolgokért kezdtünk el bulikat szervezni, hogy legyen már valami, ami nem a szokásos lapos, rendszeres, kockázat nélküli zsetonkaszáló, hanem méltóbb, neadjisten igényesebb rendezvény. legyen benne több, mint műsorként pasinak öltözött nőket, koszos talpú sztriptíztáncosokat nézegetni, akármi. nem a szubkultúra van elbaszva, hanem az egész itthoni nyomorult vállalkozói hozzáállás, h ordítanod kell olyan dolgokért, h legyen wcpapír a klotyóban, wcajtón zár, ha már odaviszel 300+ embert, h hűtsék be az italokat (nem vicc), ne tufa biztőröket állítsanak az ajtóba, (akik ha nem teszel melléjük senkit, lenyúlják a belépők 10-15%-át) ne hagyják a projektor távirányítóját kecskeméten, és a buliknak akkor van vége, amikor te mondod, olyan hangosan szólhat a zene, ahogy te akarod, blablabla. előfordul, h haza kell zavarni a hangtechnikust, mert nem olyan cuccot hozott mint rendeltél és fizettél, utána meg nem jön elő a kávéja mellől, amikor elönti az akusztikus szar az a helyszínt. a hely következő fejezet, találni olyan szórakozóhelyet, ami nem egy dohos pince, nem sznobériában úszik, megfelelő méretű, megfelelő elosztásban, megfelelő helyen (bulizni nem megyünk ám akárhová, a messzi és ismeretlen körúton túli lápos vidékre) nem ezres egy sör, beengednek buzikat (nemigen), megkapod a pénteket/szombatot (nem kapod meg), a belvárosban van, nem drogtanya, nem olyan bűnöző a tulaja, aki az anyját is meghúzná egy százasért és annyi bérleti díjat kér, amit még ki is tudsz csengetni. bejáratott szórakozóhelyre nemigen jutsz be, alternatív megoldás kell, a költségeid pedig máris az egekben vannak. sokkal könnyebb lenne két-háromezres beugrós bulikat szervezni, na de kevesen vannak húszezresekkel kisámfázva, meg egyáltalán. más célcsoport.
civil meló mellett, szerelemből visszük a bőrünket vásárra (a kocsmasportos hülyéskedés is rajtunk szárad), ketten viseljük az anyagi kockázatot és kb 5-6 fős support van mögöttünk. ennyien próbáljuk meg kiheverni ezt a hétvégi sokkot most.
nem azért mondom, h sajnálom, mert olyan könnyen jönne a számra ez a szó (amúgy nehezen), hanem mert tényleg. miattatok, bíbor miatt (akit imádunk és tapasztalta, h vele is mi minden apróságon akadékoskodunk), evy, angi, önérzet, kétpofára zabált széntabletta, anyámkínja.

minden jót,

k.

ps.: bármi kérdés v további picsázás korlátok nélkül jöjjön.

villanella írta...

szia, tök jó, hogy írtál, tényleg. és értem ezeket, amiket mondasz, de sok szempontból nem értek egyet veled. például én hiszem azt, hogy ha egy ezressel több beugrót kérsz, akkor talán kizárod azokat az embereket, akik a lépcsőfordulóba hánynak a boroskólától. nehogy félreérts, nem nézem le azokat, akiknek nincs pénzük, sőt. nekem sem nagyon van minden hétvégére több ezresem, de ha egy igényes, klassz, jó buliról van szó, akkor igenis félreteszem rá. nem hiszem, hogy 2-3 ezer forint annyira durva lenne.
értem, hogy ez egy civil megmozdulás, de ha nincsen pénz arra, hogy csináljátok, szerintem ki lehet okoskodni dolgokat. dolgoztam én is a vendéglátóiparban, tapasztalatból mondom.
de figy, lehet, ezt inkább mailben kellene, nem? oldalt van a címem, ha gondolod.

website statistics
hit counters