szerda, február 14, 2007

dr house

megvettem a mopot. illetve a ribi megvette nekem. szép kék.
és lesz ma a pollock. de kurva fáradt vagyok.

az egyik kollegám, mikor enni kezdek, mindig megkérdi, mit eszem. meg hogy milyen. és friss-e. és nem tünt-e fel.. blabla.. ma megmondtam neki, hogy sajnos semmit sem eszem, mert percek óta kérdezget, ezért nem tudok enni. erre kiakadt, hogy miért ugrok neki. erre mondtam, mert szeretnék enni, ha annyira kiváncsi a kajámra, majd utána kérdezzen, vagy ha gondolja kihányom neki, és megvizsgálhatja közelről.
faszommá, pénteken doktor house, jön elő belőlem is a doktor house személyiség. hehhe. (egyébként kiakadtam, hogy 17:45-kor lesz péntek délután, amikor még dolgozik az ember. persze felveszem, de akkor is. kurva anyját a tévékettőnek. ok, közben kiderült ez csak az első évad ismétlése. azért még így sem oké a dolog.)

Nincsenek megjegyzések:

website statistics
hit counters