kedd, január 23, 2007

sok megfigyelés közül

ma este betéptem, és egy csomó fontos megfigyelést tettem. az egyiket idekopizom egy levélből:
"mikor betéptem, rájöttem, hogy azért olyan fura az idő beszívva, mert egy dologra (vagy legalábbis kevés dologra) nagyon figyel az ember, és másra egyáltalán nem. olyan ez, mint mikor egy hanganyagot, zenét, vagy filmet vágsz. amire nem figyelsz, azt kivágod a filmből, így a maradék idő, amikor figyelsz, megnyúlhat, mert kitöltheti az így maradt helyeket. ezért sokkal lassabbnak tűnik a pisilés, vagy egy körmondat, amibe olyan érzés, mintha belegabalyodtál volna. érthető ez?
na mindegy, ebből kiindulva meg azt gondoltam, hogy micsoda rengeteg időt pazarlunk el azokra az apró dolgokra, amikre csak úgy figyelünk, feleslegesen, egy rövid ideig. ilyesmi. nem írom le jobban, mert belegabalyodnék, az tuti."

Nincsenek megjegyzések:

website statistics
hit counters