péntek, január 26, 2007

reggeli

6-kor keltem, fél 7-kor már átálltam a madách térről a ház elé, hogy könnyebb legyen a pakolás.
tegnap reggel óta kurvára nem cigiztem a szobában, hogy ne legyen büdi, meg szellőztettem is, meg minden. úgyhogy elmaradt a reggeli ágyban kávé, cigi és fekete özvegy kombó.
mindegy, a lényeg, hogy három körben sikerült levinni a kocsiba a cuccokat, persze még így is maradt viktornál pár holmi, de azok nélkülözhetőek még egy-két hétig.
aztán a lakásnál az első kör után felszabadult egy hely majdnem közvetlenül az ajtó előtt, ecsém, olyan gyorsan még nem indítottam el autót, és kanyarodtam, és parkoltam, mint akkor. a lényeg, hogy az utolsó körnél túlvállaltam magam, és meghúztam a hátam, úgyhogy most nem szívesen mozdulok meg, de legalább friss vagyok a korán kelés miatt. megyek is cigizni, meg fordítani a rohadt leveleket. nem akartam dolgozni ma. eh.

Nincsenek megjegyzések:

website statistics
hit counters