vasárnap, január 14, 2007

példás

mutatok egy példát. előtte magyarázat. sose volt semmilyen szexuális kapcsolat. meg egyáltalán. nem volt kapcsolat. de a csaj bepörgött rendesen, és ez még egy kevéssé alázós sms, olyat még sem akartam. szóval beképzelt magának dolgokat, hogy tudjon utálni.:
"Kurvára nem okoztál gondot.Ugyanis kevés vagy te ahoz.Frankón nem érted hogy nem kiváncsi rád?Kajak undorodott sexuálisan töled...Töröld ki a számát.Légy okos.Ne csinálj magadnak bajt.Te nem ismersz engem csak láttál.Világos?"

hát nem szórakoztató? szerintem de.

2 megjegyzés:

Szomjas Zsiráf írta...

tyű.
jó, nem az én bőrömre megy, de mindig erőfeszítésembe telt, hogy komolyan tudja venni azokat, akik s-sel írják a szexet.

villanella írta...

na igen.:) én is csak nevetek, tele van helyesírási hibával egyébként is az összes sms.

website statistics
hit counters