péntek, január 12, 2007

dominatrix

tegnap éjjel még a godot-ban kötöttem ki. nem akarom leírni, miért, vagy kikkel voltam, mert magánügyet mégsem írok ki a blogomra. csak az élményt akarom. illetve csak egy részét. szóval egy olyan embert ismertem meg, aki iszonyatos diktátor. ez már nem is érzelmi terror, amit ő folytat, hanem konkrét tábornoki viselkedés. egyetlen szót sem váltottunk korábban, mégis eldöntötte helyettem, hogy mit várok, és mit szeretnék, és milyen leszek, ha nagy leszek, és egyáltalán. sikerült nem felhúznom magam, és nagyon nyugodtan megmagyaráznom neki, hogy soha sem lesz boldog így, hogy soha sem bízhat meg senkiben így, mert nyílvánvalóan előbb utóbb még az is hazudni fog neki, aki egyébként szereti őt. meghívott egy fröccsre, és cserében csak annyit tudtam mondani, hogy valami, ami jó, és boldogságot ad, az fontosabb, mint a nagyra tartott erkölcsei.

Nincsenek megjegyzések:

website statistics
hit counters