kedd, január 09, 2007

darázsos

azt már meséltem, tudom, hogy egy úttörőtáborban éltünk nyaranta, mikor kicsi voltam. ma ez eszembe jutott, illetve egy csomó sztori. pl az, amikor a balatonra készültünk egy másik úttörőtáborba. és egy nappal előtte norbival bandáztunk, volt az az építőelemes játék, amiből házat lehetett csinálni, ilyen műanyag. és ahhoz voltak csúszdák, és kiszedtünk kettőt, vizet töltöttünk bele (persze fektetve volt a csúszda), és a víz felmelegedett, mi meg belefeküdtünk, és ott toltuk naphosszat. na, és ezen az indulás előtti napon kipattantam a csúszdából, és beleléptem egy darázsba. kurvára fájt, meg minden, de asszem, nem hisztiztem, mert nagyon kemény gyerek voltam. másnap nem jött rám a cipőm. de asszem, jó volt a balatoni nyaralás, ettől függetlenül.

Nincsenek megjegyzések:

website statistics
hit counters