szombat, január 20, 2007

csodálatos nyugalom, és frusztráló nem nyugalom

amennyire féltem ettől az egész családi költözéstől, annyira jó volt. korán keltem, be voltam feszülve, hogy ha késnek, akkor a korim programja kútba dől, meg eleve be voltam feszülve, mittomén. aztán átvittem pár dolgot, az ágy leceit, ruhákat, képeket, és indult a dolog. kurva gyorsan ment, köszönhetően a korim családnak legfőképp (baszki géza, a fiad lenyűgöző), meg annak, hogy nem volt semmi hiszti. mikor berendeztük a nagyobb szobát, anyám megmelegítette a pörköltet, összekevertük a nokedlivel, és megebédeltünk, a ribi, anyám, tesóm, sógorom, meg én. aztán tesómék elmentek, és mi kávét főztünk, meg cigiztünk, és tényleg olyan volt, mint egy otthon. később jött a festék kapirgálás, annak is meg van a maga szépsége.

viktor tökjó fej, szeretem, az van.

godzival reggel szerelmesen kávéztunk.

aztán fordult a kocka, az izomlázat megváltó nyálfolyós alvás közben megint beindult a zaklatóm, aki most azt vizionálja, hogy a leszbi haveromat küldöm a csaja elé követnek. eddig vagy 40 sms, fenyegető, durva smsek. felhívtam a második kör után a csaját, hogy most már akkor tegyen valamit, de ő vette fel, és az ordítása miatt (szétverlek te rühes kurva etc.) csak annyit tudtam a tudtára juttatni, hogy feljelentem.

vicces, mert legusztustalanleszbizett, és hogy ők utálják a leszbiket (két nő együtt, érted?!), és mittomén, de mindegy is.

azóta kevesebb sms, de durva. és eddig vagy 40 nem fogadott hívás magánszámról, nyílván ő.

ribi már látja, ahogy megvernek hazafelé, én csak egy pillanatra láttam, de aztán eszembe jutott, hogy ez úgysem történik meg.

7 megjegyzés:

Szomjas Zsiráf írta...

nadeviszont esetleg mi. őt. stb. jó, tudom, hogy nem. de vannak ilyen módszerek, a vadmali tud sok ilyen zaklatós leállítóst. nem megverés, közösségi leállítós projekt. tudom, hogy rázod a fejed, de én meg nem akarom hagyni, hogy kikészítsen egy elmebeteg.

villanella írta...

nem tudom. aranyos vagy, de most még egy "módszert" kipróbálok. egyáltalán nem reagálok. soha. semmire. és ha ez sem hat, majd akkor. akkor viszont a ribitől kapott bicskámmal fogom kergetni, hidd el.:)

Szomjas Zsiráf írta...

nem, azt nem hiszem, de az előzőeket igen. :)

villanella írta...

:) jól van. szólok majd. ha mjad már fléek, vagy ilyesmi. még egyenlőre nem.

Névtelen írta...

egyébként sztem az lenne a legjobb módszer, hogy közösségileg fellépjünk okosan, értelmesen az ilyenek ellen. amúgy nem ver meg, csak fenyeget. totálisan parázik sztem, hogy mindenre fény derül.

Névtelen írta...

amúgymeg itt ül mellettem a biro, ha baj lesz, rá számithatunk sztem.

villanella írta...

nyííílván. én is tudom, hogy nem ver meg. aki verbálisan agresszív, az fizikailag általában nem. meg hét, ha veszélyben lennék, azért tudnék ütni, na:)
és igen, a bíró az kiállna értem:)

website statistics
hit counters