csütörtök, december 07, 2006

nagyis

felhívtam nagyit, hogy megköszönjem neki a pénzt, amit nekem tett félre lakásra, illetve elmondása szerint hűtőre vagy mosógépre az új lakásba. persze végül az ügyvédre ment el, de ez most mindegy.
beszélgettem vele sokat, olyan élvezettel beszélt a luxor nyereményéről, hogy öröm volt hallgatni. és valójában nem 3 rongyot kapunk fejenként, hanem 5-öt, szóval vicces, mert azért hívtam, hogy megköszönjem a pénzt, és úgy tettük le, hogy ha legközelebb otthon vagyok, akkor ad még ötöt.
hihetetlen a nagyi. azt mondta, egy havi nyugdíját költötte el magára ebben az évben. ez még úgy is durva, hogy tudom, hogy gyakran anyáék visznek neki alap élelmiszereket a tescoból, corából, etc. jah, mert kérdeztem, hogy csinálja, és hogy tanítson meg engem is félretenni. de azt mondta, hogy ő szivesen, viszont, hogy őszinte legyen, nem sok esélyt lát az én esetemben arra, hogy el is sajátítom. hehe.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

csecse a nagymamád. birom.

villanella írta...

de gyors vagy, geci! veronika?

Névtelen írta...

ahaha

website statistics
hit counters