szerda, december 27, 2006

még egy a karácsonyról

nem tudom, hol hagytam abba, de mindegy is. a lényeg, hogy vasárnap estére megcsömörlöttem a karácsonytól. az van, hogy nálunk egyébként tök jó a minimál családi karácsony. anya ugyan megpróbálja komolyan venni, díszítgeti a fát, és kirakja a csengőt, meg készít oda csillagszórót is, de sosem csillingelünk, és nem gyújtjuk meg a szórót sem. jómagam a seggemen kiszakadt melegítőben és kinyúlt pulcsiban, de a többiek is hasonlóképp ülnek az asztalhoz, és akkor kaja, meg iszunk is (természetesen aznap este, amikor nem kellett vezetnem, kurvára nem volt hajlandó bejagerezni velem a sógorom), és akkor ajándék, és mindenki megy a saját tévéjéhez a saját szobájába.

a lényeg az, hogy a karácsonyos filmektől kiakadtam, az egyetlen normális ugye a meryl streepes távol afrikától volt, meg a mezítlábas szerelem, de nem ez a lényeg, hanem, hogy tele lett a tököm, és mivel fent nem volt viasat, meg cool, ezért esélyem sem volt valami élőre, igazira. és kurvára tudtam, hogy kedd estig nem kapom meg. szóval szenvedtem, na, az van. de most már nem szenvedek újra azon, hogy akkor milyen szar volt, mert nem vagyok az a tipus.

Nincsenek megjegyzések:

website statistics
hit counters