szerda, december 27, 2006

megint mama

aztán meg az volt, hogy nappal kint cigiztem mamáéknál. és mentem ki épp, szürke pulcsi volt rajtam, meg az a katonai színű kabát, kapucni, erre mondja mama, hogy úgy nézek ki, mint egy szdsz-es, az vagyok-e. röhögtünk, hogy így néznek ki az szdsz-esek, mondtam, hogy nem mama, nem vagyok semmilyen, de szdsz-re szoktam szavazni. erre mondja, az még mindig jobb. erre mondtam, hogy de második körben mszp-re szoktam. ennek nem örült.

aztán mondta, hogy a varnus xavér annak ellenére, hogy biszex, milyen jól játszik. mondom neki, te mama, még a végén te is liberális leszel, egyszercsak nem figyelünk oda, és kuncze kitűző lesz rajtad, meg kovácspisti fanclubtól jön majd a levél. nem nevetett.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

nagyanyád honnan tudja, hogy xavér biszex?

Névtelen írta...

nagyanyád honnan tudja, hogy xavér biszex? r biszex?

villanella írta...

nem tudom, biztos story magazin, hm?

website statistics
hit counters