szerda, december 13, 2006

macskás

na, szóval az van, hogy godzi nem dughat, mert csípőficamos, és ha dugna, belehalna a kiscicák kihordásába. viktor régóta mondja, hogy elkötteti, de sosem. nem tudom, miért. ehelyett fogamzásgátló tablettával tömi, ami nyílván nem valami egészséges, de használ.

nos, pár hónapja elfogyott a tabletta, és nincs ideje elmenni venni. én meg nem vehetek, mert nekem nem lehet, ő is csak azért tudja beszerezni, mert orvos.

szóval godzi, ha jól emlékszem, egy hete tüzelt. nehezen éltem túl, hát még neki milyen szar lehetett. mindegy, a lényeg, hogy már tegnap voltak azok a jól ismert vakkantások, és ma mondtam is viktornak, hogy te, ez a macska megint tüzel. mondta, hogy igen, dani épp ezt mondta egy perccel ezelőtt. mondom neki, hogy te figyi, én szívesen elmegyek gyógyszerért vagy valami, mert ezt még egyszer nem bírnám ki. meg hát a macska is megkergül. mondta, hogy majd megpróbál ellógni melóból.

és akkor gondoltam, ennyi, a hétvége csudaszép lesz, aztán mikor szerencsétlen macska a küszöbömön vernyákolt, akkor ki is mentem, hogy hohó, és aztán egyszercsak hallom, záródik az ajtó. na, mondom magamban, múltidézés, régen mindig ezt csinálta viktor, ha idegesítette a macska, kizárta jól, hogy nekem vinnyogjon. kinéztem azért, hogy mi van, és az van, hogy a viktor bezárta magához.

vagyis egy: vagy figyelmes lett viktor, ahogy mostanában erre már több jel is utalt (magyarul észlelte, hogy állat az ajtóm előtt puncidörzsizik a küszöbbel, és gondolta, ez gáz).
vagy kettő: látta cartmen cicáját a tévében, mennyire megszenvedi a menstruációt, és megszánta a dögöt. mindegy, ha viktor holnap még fogamzásgátlót is szerezni fog, akkor kijelentem majd, hogy változott. ezt is megéltük, basszameg.

Nincsenek megjegyzések:

website statistics
hit counters