szerda, december 27, 2006

jelen mostmár

ma meg valahogy geci korán keltem, pedig sokáig ébren voltam, mert néztem a filmet, amit már ezerszer láttam, kurvára eszembe sem jut a címe, csak hogy a tv2-n volt, de mindegy is akkor, nem? na mindegy, szóval a lényeg, hogy elmentem a várba, és sétáltunk, és nagyon jó volt, és nem is fáztam, pedig hihetetlen hideg van a várban. és aztán kávé is, meg sok mosoly, meg nem tudom, de a lényeg, hogy olyan finom nap volt ez eddig, és talán este berúgok, mert arra vágyom most.
igazából azt kell tenni, amire vágyom, nem? erre jutottam, épp ezért igyekszem is, hogy ez így legyen. de egy csomó dologra rájöttem eyébként, csak most egyik sem jut eszembe, de ha majd igen, akkor mondom.

ja, egyébként valakit megsértettem egy karácsonyi smssel, asszem, pedig vicc volt, én mindig így viccelek, ha ismerne, tudhatná is, de csak magára figyel, amit már megszoktam, és igazából nem is zavar annyira a dolog.

Nincsenek megjegyzések:

website statistics
hit counters