hétfő, december 11, 2006

faq-os

miért ijesztő valakihez közel kerülni.

ne érts félre, számomra nem az. ez a kérdés nem hozzám szól. lehet, hogy senkihez sem, fasz tudja. csak olyan sokszor hallom felnőtt koromban azt, hogy félek, hogy beleszeretek, meg félek, hogy túl közel kerülök hozzá, meg ilyesmi. és nem tudom, mert én úgy nőttem fel, és úgy szocializálódtam, hogy ez volt a legfontosabb. valakihez közel kerülni, szeretni valakit.
talán mert sokan félreértik a szeretet dolgot. azt hiszik, azt jelenti, hogy mindenemet odaadom, vagyis nekem nem marad semmi. és nagyon kevesen tudják úgy odaadni magukat, hogy egészen megmaradnak maguknak közben. ha érted, mire gondolok. és milyen sokan furcsálják, hogy az, akinek odaadták magukat, hirtelen már nem szereti többé őket. pedig mit szeressen, ha hiányzik belőle mindaz, amit odaadott. ami miatt beleszeretett. ha nem találja. vagy hülyeséget beszélek? nem, nem hiszem.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

sztem igazad van, vannak akik teljesen odaadják magukat és aztán már saját maguk elvesznek, az én nincs lesz. a másik para meg az, hogy ha majd elvesziti a másikat, akkor mennyire szar lesz. egyébként a mai világ totál magában hordozza azt, hogy a fiatalok félnek megélni a vágyaikat és nem lépnek, inkább a biztonságban vannak. faszkivan ettőlis.

villanella írta...

jaja, épp ez az, azért nagy veszteségként élik meg, mert elvesznek ők is jól. faszomba. köcsög fiatalság.

villanella írta...

jaja. mert közben meg, mint a folyó, változunk. jaja.

website statistics
hit counters