hétfő, december 11, 2006

előrevetítős

feldobom magam direkt, skippelem a szomorkás dalokat, és akkor így jó. az előbb a basement jaxx good luckjánál olvastam épp ribi tegnapi álmát, és kifejezetten röhögtem, igazán nem rossz. mármint az eredmény. mindegy.

ribikém, egyébként meg imádlak, és baszki, hidd el nekem, hogy egy-két hónap, és mindketten kikecmergünk ebből az anyagi szarból, amiben vagyunk, de ha nekem sikerül előbb, akkor elviszlek kubába, és amíg te csajozol a senoritákkal, addig én a tengerben öntöm a vizet, meg vezetem a batár amerikai autókat, és nyomjuk a kokót ezerrel, jó? nekem nem kell majd egy csaj sem, úgyhogy addig edzz, hogy bírjad szuflával. tudod, nekem nem jönnek be a latinok. latinák.
na, a lényeg, hogy jó lesz. kurvára kárpótol majd az élet, geci fiatal vagy, és kibaszottul most kezdődik még csak az élet, meglásd.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

az van, hogy a tegnapi smsedet után is bőgtem (komolyan) és most ezen is elpityeredtem itt a szódában gec. valahogy majd csak megbékélek a sorsommal egysze

villanella írta...

jóvan élet, addig is nézzed ezt akkor, hm? én is ebben vagyok csúnyán spirálisan.
http://youtube.com/watch?v=pPos8A0H348

website statistics
hit counters