csütörtök, november 09, 2006

rájöttem, hogy a godzi egyáltalán nem macska, de még csak nem is viselkedik úgy. az általam ismert macskák kecsesen járnak, elegánsan, még a leglustább is néha beül vadászós pózba, vagy mindent akarok látni pozícióba. a godzi nem. a godzi bicegve ballag, unottan, rázkódva, és maximum elfekszik, de nem olyan macskásan, kedvesen, szépen. mindegy, nem tudom, miért írok erről.

így, az utolsó munkanapjaim egyikén végre csurig töltöttem tejhabbal a bögrét, amit a múlt héten tanultam meg pookah kisasszonytól, akivel vicces, hogy épp most, de elkezdtünk kávézgatni. jó, még csak egyszer kávéztunk, de talán még fogunk, fene tudja. mindegy, a tejhab zseniális.

a ribi mondta, hogy abban a reklámcégben, ahol ő most pár napig dolgozik pénzt kell bedobni, ha kávét akarsz. tuti nem dolgoznék ilyen helyen, az egész fizumat elvinné a kávégép. vagy dolgoznék, de hó közepén már feltörném a kávégépet, ha nem lenne elég pénzem. úgyis lopós vagyok.

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

amig ott vagy egyszer bemehetek még kvzni? Balázshoz se járhatok már be sokáig :D
bebaszni basszunk be jovoheten, levivel mrgbeszeltunk egy sorozest jovo het elejen..

villanella írta...

persze, gyere, de te messze doglozol, nem?

Névtelen írta...

konkrétan a picsában

Névtelen írta...

megpróbálom ezt most, hátha nekem mégis sikerül kommentelni: )
szóval igen, mondjuk holnap? tegnap-ma le voltam terhelve munkailag

Névtelen írta...

na mármint mégis, nekem nélkül! és sikerült!! :D

website statistics
hit counters