hétfő, november 20, 2006

parlamentes

elindultam a parlamentbe a megbeszélésre. átjutottam a kordonon szerencsésen, aztán elszívtam egy cigit még az egyes kapu előtt. kerestem a cetlit, amire fel volt írva, hova kell mennem pontosan, és akkor megtaláltam a bicsakot, amit ribitől kaptam. gondoltam, majd szólok az őrnek, hogy itt van nálam ez a bicsak, de nem akarok merényleni, csak nem jutott eszembe otthon, hogy kitegyem.. és akkor mondtam is, hogy nézze, itt ez a bicska, de azt mondta a bácsi, hogy a bicska nem gond, csak a lőfegyver, meg a gázspray az. furcsállottam, de aztán lefoglalt a szerencsétlenkedés, amit a beléptetőkártyám beüzemelése eredményezett.
aztán mondtam a politikusnak, mikor eljöttem, hogy behoztam egy bicskát, viccelődött, hogy halálos fenyegetettségben volt, ilyesmi - elég szar volt a humora, de érthető ilyen stresszes állásban asszem.

Nincsenek megjegyzések:

website statistics
hit counters