kedd, november 21, 2006

one is such a lonely number

madonna singles collection ma is, igazán nagy flash, tényleg. ettől folyton meghalok. de nem úgy, hanem csak azért, mert hihetetlen, hogy 89-ben... és milyen jó volt tavaly a live aiden, picsafasz. mindegy is.

reggel voltam a momban, mert anyám azt mondta, kell munkáltatói a régi cégtől. a liftben álltam, mikor hívott, hogy mégsem onnan. na klassz. nem baj, mert kávéztunk egyet a kertben, és jó volt. meg elloptam egy bögrét, hogy legyen olyanom otthon. hiába, lopós vagyok, na.

be vagyok feszülve amúgy, görcsös vagyok, meg minden, de ez csak elmúlik majd. nem tudom. ha hétfőn aláírom a kölcsön papírjait, akkor nem lesz már több papírmunka vele? remélem, hogy nem.

most a vogue szól. és volt a true blue is, ami zseniális.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Remélem szépet vittél, és nem lepattant szélűt! :)

villanella írta...

még jó!:)

website statistics
hit counters