szerda, október 11, 2006

vitamin index

csodálatos ám, hogy sikerült eljutni három hét után oda, hogy az index főlapján a legfelső blokkban nem gyúrcsány, vagy orbán, vagy elkúrtuk, vagy mondjon le hír van.
na, akkor kezd minden helyreállni megint? vagy mi van?

egyébként meg megelégeltem a betegeskedést, úgyhogy elhoztam tegnap ribitől az ezres c-vitaminomat, este be is vettem egyet, de reggel már elfelejtettem, viszont, mivel kaptunk kajajegyet, ezért úgy döntöttem, hogy cserébe ma salátát fogok ebédelni. na.

és ez meg. én nem is tudom. nem is értem. de annyira. és pont csütörtökre.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

nagyonszép. viszont ma szerda van.

villanella írta...

igen, erre magam is csak most jöttem rá, az imént a kertben.

Névtelen írta...

david basszgitárosa. meg a lenny dobosa.

website statistics
hit counters