hétfő, október 16, 2006

vasárnap éjjel, bassz.

szóval nem volt kedvem kimozdulni otthonról, de végül csak elindultam az ekibe. a ratyiroli kínált valami új borral, nem volt rossz, ráadásul ingyen volt, mert kóstoló, aztán még kértem egy másikból két decit, és ennyi elég is volt, hogy bergújak. szóval a ribivel rötyögtünk, meg makaóztunk a mini szerencsejáték rt-s kártyájával, egyébként irtó szexi volt, csak mondom, leszbikus, vagy látens leszbikus csajok, tessenek neki írni, meg ilyesmi, mert tök klasszul áll neki a fehér kabátja a fekete csizivel.

szóval kacagtunk, és felvettem a fehér, horgolt kesztyűjét is, és franciául beszéltem hozzá, meg amíg vártam rá, nevet adtam a néger gyerekeknek a falon, mert úgy kevésbé zavart, hogy néznek.

ilyenek voltak, tök sok vicc, amire nem emlékszem, mert még most is be vagyok csípve, de aztán elmentünk a mekibe, mert megkívántam a sültkrumplit majonézzel, és az is vicces volt, de nincs energiám kifejteni.

most meg a köcsög fredikrüger kaszabol az rtlen, szánalmas a ma éjszakai tévéműsor, mert a tv2-n ezredszer a paradicsom meghódítása van, a viasaton meg a rémkoppantók, na köszi.

szóval alszom inkább, holnap interjú a leoban, az is vicces lesz.
na.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

cicafej. elég lesz már belőlem.

villanella írta...

jóvanna.

website statistics
hit counters