szombat, október 28, 2006

stop

norbival napok óta azt játszuk, hogy úgy írunk smst, hogy mindig van a pont után stop.
ezt kaptam reggel:
Szia. Stop. Nem tudok fuvart. Stop. Csajt attol szerezzél. Stop. Kurva masnapos vagyok. Stop. Pussz. Stop.

mindig mondja, hogy szerezzek neki csajt. most is azt mondta, hogy hazahoz kocsival, ha szerzek neki. mindegy amúgy.

szóval átjöttem tesómékhoz doglozni (nem hoztam haza a laptopot - már bánom), erre a sógorom azonnal kisüstit töltött nekem, és hát ittam, na, bevallom, de a kajának ellenálltam, mert ha most sem eszem majd rántott csirkemellett rizzsel, akkor anyám tutira feldúlt lesz.

na, így valahogy. egy sort sem írtam még - megjegyzem. csak a retronál postolt csoki csak a szádban olvadon rötyörésztem.

tele vagyok illattal, ami egyszerre zseniális és gyilkos is. ilyenek.

Nincsenek megjegyzések:

website statistics
hit counters