szerda, október 18, 2006

sms

viktor: nem maradt pénzem mosoport venni,van neked?
villa: nem, az utolso két alkalommal odaadtam neked az enyémet, és most nekem sincs pénzem venni.

jah, kétszer moshatok egy héten, be vagyok szabályozva. szerda színes, szombat fehér. mivel hétvégén ritkán vagyok itthon, valójában egyszer mosok egy héten, illetve mosunk, mert együtt mossuk a ruhákat. a viktor meg tulajdonképp minden éjjel mos. mert mindig van valami kivételes esete. asszem nincs két hete, hogy odaadtam neki azt a kurva másfél doboz mosóport.
mindegy, nem kicsinyeskedem, mert nem érdekel, csak a szabályai idegesítenek, de majd azon is túlteszem magam valahogy. 2 perc múlva már azok sem fognak idegesíteni. sőt, már most röhögök, jaja.

update 1.:
viktor: akkor valtok vissza eurot.
- írja. áh, nem is válaszolok. pontosan tudom, miért írta. leszarom, váltson vissza eurót. faszom.

update 2.:
hazaértem. viktor fél perccel utánam. mosolygott, vett mosóport, mondta, hogy akkor mossunk. azóta is vidám, és nagyon szeret. csak hogy mindenki megnyugodjon. na. hehe.

Nincsenek megjegyzések:

website statistics
hit counters