vasárnap, október 08, 2006

nagyi

most mit mondjak, nem is tudom. ott nagyinál tudtam, hogy ezeket le kell írnom majd, de azzal is tisztában voltam, hogy nem fog menni. nem is megy.
a nővérem kicsit kiborult, még sírt is, hogy azért, mert ő nem panaszkodik, meg normális állása van, őt senki le sem szarja, meg sem kérdezik, hogy segíthetnének-e valahogy. persze valszeg azt mondaná nem, de akkor is. míg beának a seggét is kinyalják, miközben gecisokat keresnek valahogy. mindegy, ez bonyolult most, és hosszú, és nagyon sajnáltam a nővéremet, oda is mentem hozzá, átöleltem, és hosszan tartottam úgy, és tudom, hogy érezte, hogy szeretem. mégha olyan hülyén is alakítja a dolgokat néha az élet.
később persze nagyi is sírt, hogy hát ő mindenkit szeret.
aztán adtam neki egy névjegykártyát, gondoltam, most már csak elhiszi, hogy van állásom. úgy tűnt elhitte, de azért megjegyezte, hogy elég silány ez a névjegykártya, meg van a véleménye a cégről.
ilyenek.

Nincsenek megjegyzések:

website statistics
hit counters