hétfő, október 09, 2006

na,

nagyon féltem egyébként ettől a naptól egy munka miatt - megint a szokásos, most már lassan tipikus eset -, aztán 10 perccel ezelőtt neki kezdtem, és gyakorlatilag készen vagyok. pff, lassan már megtanulhatnám, hogy a dolgokat könnyedén meg tudom csinálni, az istenit, de tényleg. faszért paráztatom magam folyamatosan hülyeségeken.
éjjel nem álmodtam medvékkel, meg sárkányokkal, pedig annyi juhtúrós sztrapacskát ettem, hogy ez lett volna a minimum. egyébként szerintem ez hülyeség, mindig azt mondják, hogy ha sokat eszel, akkor buta álmaid lesznek, de nekem még sosem volt ilyesmi. na, csak mondom, hogy akkor így.
és sidney lumet egy zseni, ezt is csak mondom.
és akkor most kimegyek olvasni a kertbe. újraolvasom robert nye faustját, elég jó kis könyv ez, na. az van.

2 megjegyzés:

villanella írta...

várj, most nem értem, hogy a részegség hogy jön ide. részegen valóban lehet hülyeségeket álmodni, de jóllakottan sztem nem. vagyis én nem szoktam.

villanella írta...

igen, végülis én is erre jutottam magamban.:)

website statistics
hit counters