vasárnap, október 22, 2006

ma éjjel

úgy volt, hogy felmegyünk a ribivel a fekete bikába. neki 700 forintja volt, nekem 500. röhögtünk az egészen, hogy nem gond, két belépő kijön, aztán majd meghívatjuk magunkat. csak aztán, ahogy egyre távolodtunk a sétával, nekem valahogy egyre inkább a magányhoz volt kedvem (meg a menszi is), és akkor én a pízemen cigit vettem, ő meg felment a nyunyujával, ahol remélem, jól érzi magát. állítólag egy jó csaj van, aki hetero. nem baj, úgyis táncolni indult ribike. ez a cél.

chateltem, aztán megcsináltam a munkámat (közben) és finom, mandulás csokoládét is ettem.

jó itt egyébként. jó emlékek vannak a falakban.

most beülök a kádba, remélem, nem pont az első merüléskor fog csöngetni ribi, hogy itt van a kapuban.

2 megjegyzés:

Roland írta...

az az egy jó csaj is a sógornőm volt :D

villanella írta...

mesélte ám a ribike;)

website statistics
hit counters