péntek, október 27, 2006

interjú az arcpírral

a háeres nő annyira kedves volt, hogy szívesen elüldögéltem volna vele még egy darabig. azt mondta, hogy nagyon jól el tudom adni magamat, annak ellenére, hogy azt gondolom, nincs önbizalmam. mondtam, hogy köszi. meg hát tök szép is volt, olyan, nem is tudom, milyen, de zavarba jöttem. mindegy. nyugalom vette körül és biztonság egyébként. olyan érzésem volt mellette, hogy mindent el akarok neki mondani, őszintén. így is tettem, enivéj.
a kreatív igazgató dohányzik, cigiztem a szobájában. tetszett neki a próbamunkám, sokat beszélgettünk.
aztán a takkerrel a keletibe mentem jegyet venni.
és nemsokára indulok.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

neked? nincs? önbizalmad? akkor nekem??:)

Névtelen írta...

nekem sincs. akkor csináljunk alapítványt. amúgymeg, mucika, ha valakinek, neked van önbizalmad.

villanella írta...

nincs ám. az egy dolog, hogy a zavart mindig is úgy próbáltam leküzdeni, hogy paraszt voltam. mielőtt beszólnak, beszólok. deccit.

website statistics
hit counters