kedd, október 24, 2006

hm.

ettem. most jó, nyugodt vagyok, meg minden. kicsit dolgoztam is, és még sokat kell majd. holnap reggel mesterházival találkozom a jazz cd-k miatt, aztán 6-ra megyek a bbdo-ba, csütörtökre meg meg kell csinálni a leo-s munkát. faszkivan, még rá sem tudtam hangolódni, pedig ma akartam, bent az office-ban, de baszott hülye munkáim voltak, amik egyszerűen elszívták azt a fajta energiát, amivel rá tudok kattanni (mindig a polip jut eszembe, mindegy) egy-egy ilyen feladatra.

most meg helyszínelők, amit egyedül nem jó nézni, a south parkot jó egyedül nézni, addig viszont még több mint egy óra.

a telet én is szeretem, a havat kevésbé, illetve amikor friss és ropogós, akkor igen. meg a szobából. azért még messze van. az az idő.

Nincsenek megjegyzések:

website statistics
hit counters