péntek, szeptember 01, 2006

negyedik reklámig

ja, ez a white stripes-os csávó összeállt valami bandával, és ők a szünetekben játszanak. nem is értem.

jessica simpson érkezik. ezt hogy utálom. ilyen névvel basszus olyan, mint a blikk kiscikkekben az életkorral ellátott hírekben a szereplők. mindegy, konferál. best dance video. sean paul, madonna, shakira, pussycat dolls snooppal és nelly furtado a választék. na ki nyer máma? jessica sais: pussycat dolls snooppal. nyert. semmit sem értek mostmár. de legalább kiderül most, hogy az imént jól tippeltem, mert a pussycat lányok voltak a ludacrisékkel a szinpadon (ennyiszer még sosem írtam le azt, hogy pussycat). baszki, ezek hatan vannak, tudtad? snoop nem ment ki, de mutatták, olyan napszemcsi van rajta, amilyet szeretnék, ha egyszer elhozod nekem végre apádtól az autóstáskát.

chris brown konferálja fel a következő előadót. ki a fasz ez. volt egy száma, emlékszem. mindegy, a lényeg, hogy itt egy együttes, akit ez a csákó konferált föl, és akikről fogalmam sincs, hogy kik. talán az a nevük, hogy go. idétlenek, de ez jó. négyen vannak, mindnek van két futópadja, amin táncolnak. playback, nem is tátognak, csak ez a "tánc" van. vicces.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

annyirea szeretlek, geci. köszönöm ezeket a posztokat. sznúp meg az isten. majd szerzünk zsófinak is ilyen cuccokat. én leszek lilkim vagy missy, de te ki leszel, buzikám?

villanella írta...

én leszek pras. vagy busta.

website statistics
hit counters