hétfő, szeptember 04, 2006

klip, de mégsem.

pont jó, hogy a ribi épp írt a björkről, mert azzal akartam kezdeni, hogy nekem a videóklipek királynője björk. gondry természetesen, de most csak elődaókat mondok, mert úgy egyszerűbb.
szóval a björk klipek sztorival bírnak, csodálatos képiviláguk van, fantasztikus ötletekkel vannak tele és egyszerűen olyanok, amiket bármikor, bármennyiszer.. szóval na. tegnap pl a ribinél a pagan poetry-t néztem meg, és ki kellett kapcsolnom mindent, hogy csend legyen.. nem tudom megmagyarázni, na.

mostanában minden klip arról szól, hogy táncolok kicsit, meg táncolnak velem a lányok, és akkor kész is van.
egy videóklipben ne táncoljanak. vagy max úgy, mint az oh its so quietben. vagy a vogue-ban.

nem tudom, inkább mégsem írom meg ezt most arról, hogy hogyan is vagyok a videóklippekkel, mert nagyon hosszú lenne, és jelenlegi állapotomból megítélve - követhetetlen.

11 megjegyzés:

Névtelen írta...

pont a gondry nevén gondolkodtam tegnap, mer rá akartam keresni egy björk klipre

Névtelen írta...

http://www.est.hu/cikk.php?cikkid=27818
ezeket kéne megvenni és egymás után megnézni közösen :)

Névtelen írta...

én megnéztem mindet a youngban, ott figyeltek hátul a csocsószobában. le kellett volna a gondryt nyúlni a picsába. meg is veszem, az 100.

Névtelen írta...

nyúlja le aki még ott van ;) nekünk meg a shotsot kellett volna, az összeset

Névtelen írta...

mindent, amit lenyúltok másolatot, prego.

Névtelen írta...

shotsot azt loptam

villanella írta...

na, majd utánanézek akkor jól:)

villanella írta...

:) nézegethetnénk együtt - fröccsel:)

villanella írta...

na, az jó messze még..:)

villanella írta...

:) picsába (nem). :)

villanella írta...

mindenképpen. im ready to go. vagymi.:)

website statistics
hit counters