péntek, szeptember 01, 2006

kilencedik szünetig

britney és kevin jelentkeznek be otthonról viccesen. best rnb video. beyonce, mary j. blidge, jamie foxx feat ludacris, mariah carey és chris brown a jelölt. beyonce nyert. jay-z nagyon büszke. csak a hard knock life miatt nem tudnám lelőni.

kanye west érkezik. ezt a csávót nagyon bírom, az van. hype williamsnak ad át díjat, aki egy isten azért, az van. a california love-ot is ő csinálta. vagy a nas hate me-t, meg tlc-t, meg bustát, meg missy-t is, meg ezer dolgot még. na és hirtelen busta rappel a színpadon. feka kongás lányokkal. és persze nem egyedül. a word upot is hype rendezte amúgy. na, missy is a színpadon. a supafly-jal. akkor most minden hype-os zenész kijön? missy geicjó. kisautóval jött. és akkor most kanye behívja jól. tisztelegnek neki rendesen. az összes valamire való reppernek csinált gecijó klippeket. állva ünneplik ám. missyvel meg bustával az élen. ez egy intelligens csávó amúgy. már a hype.

most itt egy csaj, aki nem tudom, ki. parisnek üzent. nem értem. persze vicces volt, csak nem értem a miértet. hogy legyen vékony, mert kövér. és mikor meghallotta a stars are blindot először, azonnal érezte, hogy ezt egy kövér nő énekli. szóval nem értem, bár mosolyogtam. az benne a vicc, hogy a paris vékony nagyon?

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

a hard knock life geciszar. és végre, hogy a hype williams kap valamit, amúgy a jlo play meg love dont cost a thing is neki köszönhető. csak mondom.

villanella írta...

tudom, jó, csak untam volna mindent felsorolni.

website statistics
hit counters