péntek, szeptember 22, 2006

jelentkezés

na, eddig csak ő jelentkezett a hirdetésedre nálam, lefordítom, mert angolul írt. aszongya:

"kedves ribi, én jól bírom a nyalást és a nyalatást is, és nagyon szimpatikusnak talállak. a volt pasim talált rá a blogodra, ő fordított nekem anno, de már nem tudlak olvasni sajnos, mert szakitottunk. most volt itt a cuccaiért, micsoda szerencse, hogy le tudta forditani nekem a villa píár postját!! remélem, tudsz angolul, és szimpatikus vagyok neked. itt van három kép, ne haragudj, most csak beállítottakat találtam hirtelen, de majd küldök neked a yonimról is, ha akarod.
uma."


5 megjegyzés:

Névtelen írta...

cijjjjjjjjjjjóka villa!
köszi, hogy közvetítesz, de légyszi írd meg umának, hogy nem tetszenek a mellei. azért ha egy mód van rá, a yonijáról kérj fotót, mert ínséges időkben mindig jól jön egy ismeretlen yoni.
/titkoban reménykedtem, maga lady heather ír és végre bevezet a bdsm rejtelmeibe/ ez utóbbit ne írd meg, nehogy megbántsuk.

puszóka.
cijjjjjjóka

villanella írta...

ok, mindjárt megírom neki, de azért megfontolhatnád ezt a dolgot, mert a mell nem minden.

Névtelen írta...

én is tudom (én ne tudnám? én vagoyk a mellekben gombóc artúr!), de lady heatherre várok. valamit meg csak kell mondani, miért nem kell.

Névtelen írta...

mijjjjz, hogy mell nem minden? hádehogynem!

villanella írta...

:) micsoda csajok vagytok, el sem hiszem!!!:)

website statistics
hit counters