kedd, szeptember 19, 2006

insomnia

nincs kedvem aludni. olyan üres az ágy. meg felébresztett ez a hülye tüntetés. jól felbasztam magamat, a korim küldött egy smst még este, amire válaszoltam, hogy balhé van a szabadság téren, erre ő ellátogatott oda, és kétszer is tudósított. mert hülye. azért is gondolkoztam el, hogy kimegyek én is, de csak még jobban felbasznám magamat, tudom.
szóval itthon, megittam a maradék fehérbort, és sokáig szemeztem a vodkával is, de azért az már túlzás. helyette kakaót kortyolgatok, meg cigizek.
persze nem dolgoztam, de ez mindegy is. ez a legkevesebb. ha lenne dvd-m, most dvd-znék. a laptopon nem szeretek dvd-zni, mert nagyon halk. ilyenek vannak.
olyan hülyeségekkel képesek foglalkozni emberek. tüntetni. verekedni. gyújtogatni. nem értem. ahelyett, hogy otthon lenne a szerelmével. vagy üldögélne egy kávézóban a barátaival. nem értem.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

pont ugyanerre gondoltam, amikor a 64 vármegyés faszi kiment a hétvégén szlovákiába tüntetni, hogy ennek nincs otthon családja, aki lefoglalja?

website statistics
hit counters